Samsung GALAXY S Advance ، یکی به کهکشانی ها اضافه شد
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

سامسونگ از مدل جدید گوشی سری Galaxy خودش رونمایی کرد . این مدل که Samsung Galaxy S Advanceنام دارد ، گوشی دو هسته ای رده میانی سامسونگ خواهد بود . البته این گوشی به صورت رسمی در نمایشگاه MWC  معرفی خواهد شد. همچنین این گوشی با نام GT-i9070 شناخته خواهد شد .

Samsung Galaxy S Advance قرار است تا آخر ماه فوریه به بازار عرضه شود . این گوشی با داشتن پردازنده دو هسته ای ۱GHz ST-Ericsson NOVATHOR U8500 و صفحه نمایش ۴ اینچی  Super AMOLED با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت . دوربین ۵ مگاپیکسلی که میتونه فیلم هایی با کیفیت ۷۲۰ فریم HD بگیره و یک دوربین برای تماس تصویری با کیفیت ۱٫۳ مگاپیکسل در جلوی گوشی نیز تعبیه شده است .

 

حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت و سیستم عامل اون اندروئید خواهد بود . البته روی گوشی سیستم عامل ۲٫۳٫۶ اندروئید نصب خواهد بود ولی سامسونگ اعلام کرده به زودی اندروئید ۴ یا همون ICS رو برای این گوشی عرضه خواهد کرد . باطری این گوشی قدرتی معادل ۵۰۰mAh  خواهد داشت .

قیمت این گوشی باید در رده Galaxy S باشه و احتمال زیاد جایگزین Galaxy S خواهد بود و با توجه عدم ارائه رسمی سیستم عامل ICS برای Galaxy S ، سامسونگ گزینه ای برای علاقه مندان به این نسخه از سیستم عامل اندرویئد اضافه کرده است .

مشخصات گوشی Samsung GALAXY S Advance

  • ابعاد :  ۴٫۸۵ x 2.48 x 0.38 (123.2 x 63 x 9.69 mm)
  • چگالی پیکسلی صفحه نمایش : ۲۳۳ پیکسل در هر اینچ
  • حافظه RAM داخلی : ۷۶۸ MB
  • فلش LED
  • فیلم برداری ۱۲۸۰×۷۲۰ (۷۲۰p HD) (30 fps)
  • رادیو FM
  • Bluetooth 3.0
  • Wireless a g b n
  • سنسور های Accelerometer, Gyroscope, Compass
  • Voice dialing, Voice commands, Voice recording


نظرات شما عزیزان:

farshad
ساعت16:04---12 بهمن 1390


سلام وب خوبي داري راستي به وب من سر بزن ضرر نميكني
با اين اسم لينكم كن"اف ام سرا موزيك"
موفق باشي بعد بيا تو تبادل لينك بهم خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.